بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

معرفی واحد

سرکار خانم: حدیث محمدی فتح

سابقه کار: ۱۲ سال

مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد پرستاری

سمت: مسئول آموزش

شماره تلفن داخلی: ۱۲۲۴

« شرح وظایف »

سوپر وایزر آموزشی پرستاری است که مسئولیت فعالیت آموزش و پژوهش پرستاری و مامایی مرکز آموزشی ـ درمانی ، توانبخشی و پژوهشی را تحت نظر مدیر پرستاری و در جهت اهداف سازمان بر عهد دارد تعین اهداف آموزشی (کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت ) ـ اولویت بندی نیازهای آموزشی ـ تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیاز های آموزشی ـ اجرای برنامه های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروه ها ـ تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخش های مرتبط ـ تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی ، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان ـ هماهنگی در اجرای برنامه های کارورزی گروه های پرستاری و مامایی ـ پیشنهاد تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی ـ تشکیل کمیته آموزش ، پژوهشی پرستاری ـ هماهنگی ، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزشی مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط ـ پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی ـ همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدهای جهت نیاز سنجی آموزشی ـ همکار و هماهنگی با سوپروایزربالینی و کنترل عفونت ، در امر آموزش ـ همکاری و هماهنگی با سر پرستار ان و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش ـ ارائه تازه ها ونتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوه ، پمفلت و .... ) ـ همکاری ومشارکت در انجام طرح های پژوهشی ـ هدایت و آموزش کارکنان در راستای حسابرسی کفیت خدمات پرستاری و مامایی ، ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات ، ارزشیابی در ارائه آموزش به مددجو ـ هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط ـ هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان ـ ثبت گزارش کلیه فعالیت های آموزشی و نتایج حاصله به مدیر خدمات پرستاری ـ کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحد ها ـ ارزیابی اثر آموزشی انجام شده از طریق کنترل و حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده ـ برسی رضایت مندی مددجویان ـ برسی رضایت مندی کارکنان ـ کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت های مختلف ) در برنامه های آموزشی براساس سرانه آموزش ـ مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری ـ شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری