بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

رئیس بیمارستان

سرکار خانم: روح انگیز گرجی زاده

سابقه کار: ۱۰ سال

مدرک تحصیلی: متخصص زنان و زایمان

سمت: سرپرست بیمارستان

شماره تلفن داخلی: ۱۱۵۰

« شرح وظایف »

۱) شرکت در تدوین سیاست های اصلی بیمارستان و استفاده از آن در نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها.

۲) فعالیت و نظارت تحت عنوان مسئول ایمنی بیمار

۳) شرکت در راندهای مدیریتی طبق برنامه زمان بندی شده

۴) نظارت و سرپرستی در مورد انجام امور درمان بیماران توسط پزشکان معالج بر اساس مقررات و ضوابط تدوین‌شده در این مورد

۵) نظارت در مورد انتخاب پزشکان همکار بیمارستان بر اساس ضوابط و مقررات تدوین‌شده و سعی در تأمین کادر پزشکی و غیرپزشکی موردنیاز طبق برنامه‌های درمانی و نوع فعالیت بیمارستان

۶) سرپرستی و اظهارنظر در مورد تهیه آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موردنیاز بیمارستان و نظارت بر انجام و اجرای آن‌ها

۷) سرپرستی و ایجاد هماهنگی در مورد ارائه خدمات درمانی توسط گروه پزشکی بیمارستان

۸) ایجاد کمیته‌های لازم بیمارستانی، انتخاب افراد هر کمیته با همکاری سایر مسئولین و نظارت بر حسن اجرای وظایف هر کمیته

۹) مطالعه گزارش کمیته‌های مختلف بیمارستان و سعی و اهتمام در مورد رفع مشکلات و نواقص موجود در هر مورد

۱۰) بررسی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و خدمات درمانی و پاراکلینیکی

۱۱) نظارت بر امور مالی، تهیه بودجه سالانه و ثبت هزینه و درآمدهای بیمارستان طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده

۱۲) نظارت و سرپرستی کلی بر حسن اجرای امور اداری و خدمات جنبی بیمارستان

۱۳) اقدام لازم در مورد تشویق و یا تنبیه کارکنان شاغل بیمارستان بر اساس مقررات مربوطه

۱۴) نظارت بر حسن اجرای خدمات پرستاری و بهیاری و انجام آموزش حین خدمت کارکنان

۱۵) اقدام در مورد مکاتبات و مسائل بیمارستان با مراجع رسمی و سایر مؤسسات به‌عنوان نماینده و مسئول بیمارستان در حدود اختیارات تفویضی

۱۶) نظارت و سرپرستی در مورد خدمات کادر پرستاری و رفع مشکلات موجود با نظر مسئول مربوط

۱۷) تهیه گزارش‌های متناوب از فعالیت‌های بیمارستان و سایر امور جاری در مورد خدمات درمانی، بهداشتی، اداری، مالی و ارائه هرگونه پیشنهاد در جهت رفع نواقص کلی گسترش بیمارستان به مقامات مسئول

۱۸) نظارت بر ارزشیابی کار کارکنان بیمارستان به‌منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی و سایر خدمات

۱۹) انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می‌گردد

۲۰) تهیه گزارش از فعالیت‌ها، مشکلات، پیشرفت‌ها جهت سرپرست مربوطه