بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
آخرین اطلاعیه هارئیس بیمارستان
|
سرکار خانم: روح انگیز گرجی زاده |
|
|
سابقه کار: ۱۰ سال |
|
|
مدرک تحصیلی: متخصص زنان و زایمان |
|
|
سمت: سرپرست بیمارستان |
|
|
شماره تلفن داخلی: ۱۱۵۰ |
|
« شرح وظایف » |
|
۱) شرکت در تدوین سیاست های اصلی بیمارستان و استفاده از آن در نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها. |
|
۲) فعالیت و نظارت تحت عنوان مسئول ایمنی بیمار |
|
۳) شرکت در راندهای مدیریتی طبق برنامه زمان بندی شده |
|
۴) نظارت و سرپرستی در مورد انجام امور درمان بیماران توسط پزشکان معالج بر اساس مقررات و ضوابط تدوینشده در این مورد |
|
۵) نظارت در مورد انتخاب پزشکان همکار بیمارستان بر اساس ضوابط و مقررات تدوینشده و سعی در تأمین کادر پزشکی و غیرپزشکی موردنیاز طبق برنامههای درمانی و نوع فعالیت بیمارستان |
|
۶) سرپرستی و اظهارنظر در مورد تهیه آییننامهها و دستورالعملهای موردنیاز بیمارستان و نظارت بر انجام و اجرای آنها |
|
۷) سرپرستی و ایجاد هماهنگی در مورد ارائه خدمات درمانی توسط گروه پزشکی بیمارستان |
|
۸) ایجاد کمیتههای لازم بیمارستانی، انتخاب افراد هر کمیته با همکاری سایر مسئولین و نظارت بر حسن اجرای وظایف هر کمیته |
|
۹) مطالعه گزارش کمیتههای مختلف بیمارستان و سعی و اهتمام در مورد رفع مشکلات و نواقص موجود در هر مورد |
|
۱۰) بررسی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و خدمات درمانی و پاراکلینیکی |
|
۱۱) نظارت بر امور مالی، تهیه بودجه سالانه و ثبت هزینه و درآمدهای بیمارستان طبق برنامههای پیشبینیشده |
|
۱۲) نظارت و سرپرستی کلی بر حسن اجرای امور اداری و خدمات جنبی بیمارستان |
|
۱۳) اقدام لازم در مورد تشویق و یا تنبیه کارکنان شاغل بیمارستان بر اساس مقررات مربوطه |
|
۱۴) نظارت بر حسن اجرای خدمات پرستاری و بهیاری و انجام آموزش حین خدمت کارکنان |
|
۱۵) اقدام در مورد مکاتبات و مسائل بیمارستان با مراجع رسمی و سایر مؤسسات بهعنوان نماینده و مسئول بیمارستان در حدود اختیارات تفویضی |
|
۱۶) نظارت و سرپرستی در مورد خدمات کادر پرستاری و رفع مشکلات موجود با نظر مسئول مربوط |
|
۱۷) تهیه گزارشهای متناوب از فعالیتهای بیمارستان و سایر امور جاری در مورد خدمات درمانی، بهداشتی، اداری، مالی و ارائه هرگونه پیشنهاد در جهت رفع نواقص کلی گسترش بیمارستان به مقامات مسئول |
|
۱۸) نظارت بر ارزشیابی کار کارکنان بیمارستان بهمنظور بهبود کیفیت خدمات درمانی و سایر خدمات |
|
۱۹) انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع میگردد |
|
۲۰) تهیه گزارش از فعالیتها، مشکلات، پیشرفتها جهت سرپرست مربوطه |
