بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
آخرین اطلاعیه هامدیر بیمارستان
|
جناب آقای: منصور مظاهری |
|
|
سابقه کار: ۳۳ سال |
|
|
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی |
|
|
سمت: مدیر داخلی بیمارستان |
|
|
شماره تلفن داخلی: ۱۱۴۹ |
|
« شرح وظایف » |
|
۱) مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان |
|
۲) انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان |
|
۳) هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان |
|
۴) هماهنگ ونظارت برعملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان ، بخش های اداری ، مالی ، بالینی ، پزشکی و... |
|
۵) شرکت در جلسات هیات رئسه ، تحویل اداری ، آموزش ، کمیته های بیمارستانی و غیره |
|
۶) تعین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن |
|
۷) کسب خط منشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان |
|
۸) تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان |
|
۹) تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه آموزش و رهنمایی آنان |
|
۱۰) ایجاد تدابیر لازم و ارارئه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان |
|
۱۱) نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی |
|
۱۲) شرکت در جلسات مربوط به امور اداری بیمارستان از طرف ستاد مرکزی و معاونت دانشگاه |
|
۱۳) مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان |
|
۱۴) ارزش یابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش ـ صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها |
|
۱۵) هماهنگی با مترون بیمارستان در بخش های درمانی و واحد های مربوط |
|
۱۶) هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکن مصرفی و تعمیرات دستگاه های و رفع نواقص دستگاه ها ی بخشهای مربوط |
|
۱۷) نظارت برکیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظارت بیمارستان ـ پیگیر جهت رضایتمندی بیمار، مددجو ، همکاران ، و خانواده تحت امر |
|
۱۸) پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر ـ پیگیر جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع |
|
۱۹) نظارت برحسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر ـ نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی |
|
۲۰) سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی |
|
۲۱) صدور دستور العملها و ظوابط مربوطه و نظارت در تنظیم بودجه مربوط ـ شرکت در سمینارها ، کمیسیونها جهت ارائه به مقام مافوق |
|
۲۲) مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرح های تیه شده و جاری در واحد ها ـ جمع آوری اطلاعات مربوط به نیاز های کلی بیمارستان از نظز ساختمان و تجهیزات |
|
۲۳) مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم و مصرفی ، غذا ، و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید ، توزیع ، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل |
|
۲۴) برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و دراز مدت بیمارستان به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران |
|
۲۵) انجام سایر موارد محوله طبق دستور مقام مافوق |
