بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

رئیس خدمات

آقای: سیدعلی دست افکن

سابقه کار: ۱۱ سال

مدرک تحصیلی: -

سمت: مسئول خدمات اداری

شماره تلفن داخلی: -

« شرح وظایف »

۱) حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله.

۲) نظارت کامل بر نظافت روزانه ساختمانهای اداری، نمازخانه، درب و پنجره، کف اتاقها و سالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه.

۳) آشنائی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار.

۴) آشنائی کامل با نحوه پذیرائی و تشریفات مهمانداری.

۵) توانائی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها.

۶) آشنائی کامل با دستگاههای نظافتی و توانائی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها.

۷) آشنائی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها.

۸) نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده.

۹) پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی.

۱۰) دقت ومراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار.

۱۱) اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش به مافوق.

۱۲) رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.

۱۳) سرپرست خدمات عمومی جهت انجام کلیه امور تنظیفاتی.

۱۴) هماهنگی پرسنل خدمات جهت برگزاری مراسم و جلسات.

۱۵) تنظیم و تکمیل چک لیست خدماتی تنظیفات.

۱۶) دریافت فاکتور و درخواست خرید از کارپرداز و تنظیم اسناد مربوطه.

۱۷) تحویل دستگاهها و وسایل تعمیری و ارسال آن به شرکتها جهت تعمیر.

۱۸) انجام سایر وظایف محوله با نظر مافوق.