بیمارستان بی بی حکیمه گچساران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
آخرین اطلاعیه هارئیس خدمات
آقای: سیدعلی دست افکن |
|
سابقه کار: ۱۱ سال |
|
مدرک تحصیلی: - |
|
سمت: مسئول خدمات اداری |
|
شماره تلفن داخلی: - |
« شرح وظایف » |
۱) حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله. |
۲) نظارت کامل بر نظافت روزانه ساختمانهای اداری، نمازخانه، درب و پنجره، کف اتاقها و سالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه. |
۳) آشنائی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار. |
۴) آشنائی کامل با نحوه پذیرائی و تشریفات مهمانداری. |
۵) توانائی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها. |
۶) آشنائی کامل با دستگاههای نظافتی و توانائی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها. |
۷) آشنائی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها. |
۸) نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده. |
۹) پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی. |
۱۰) دقت ومراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار. |
۱۱) اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش به مافوق. |
۱۲) رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار. |
۱۳) سرپرست خدمات عمومی جهت انجام کلیه امور تنظیفاتی. |
۱۴) هماهنگی پرسنل خدمات جهت برگزاری مراسم و جلسات. |
۱۵) تنظیم و تکمیل چک لیست خدماتی تنظیفات. |
۱۶) دریافت فاکتور و درخواست خرید از کارپرداز و تنظیم اسناد مربوطه. |
۱۷) تحویل دستگاهها و وسایل تعمیری و ارسال آن به شرکتها جهت تعمیر. |
۱۸) انجام سایر وظایف محوله با نظر مافوق. |