سیاست های بیمارستان |
ذینفعان کلیدی |
مدیریت بهینه مصرف و هزینه های بیمارستان در راستای سیاست های کلان کشور(اقتصاد مقاومتی) و استفاده از برون سپاری خدمات منطبق بر صرفه و صلاح اقتصادی |
معاونت درمان، توسعه،مدیریت، کارکنان، بیمار، سازمان های بیمه گر |
استفاده مناسب از تجهیزات پزشکی،تکنولوژی و فن اوری های نوین و روز امد و روش های درمانی جدید به منظور ارتقا و توسعه ی خدمات درمانی و تشخیصی |
کارکنان، سازمان های بیمه،جامعه تحت پوشش، پزشکان |
آگاه سازی مردم از حقوق و مسئولیت های اجتماعی خود (مرتبط با سلامت) و استفاده از ظرفیت محیط های ارائه مراقبت های سلامت |
بیماران، کارکنان، جامعه تحت پوشش |
بهبود مداوم سیستم های مدیریتی،فرایندها و خدمات در جهت افزایش سطح رضایت ذینفعان،ارتقای کیفیت و ایمنی بیمار |
معاونت درمان، توسعه، مدیریت، کارکنان، بیمار، سازمانهای بیمه گر |
ارتقای رضایتمندی گیرندگان خدمت با ارائه خدمات بموقع و جامع به بیماران و استقرار نظام کنترل عفونت های بیمارستانی |
معاونت درمان،بیماران،کارکنان،جامعه تحت پوشش |
توجه به نیازها و انتظارات کلیه طرف های ذینفع و جایگاه آنان همراه با مشارکت ایشان |
کلیه ذینفعان(شرکت های دارویی،تجهیزاتی،سازمان های بیمه،دانشگاه،کارکنان،بیماران،پزشکان،نهادها و ارگان های شهری و ...) |
متابعت از استانداردها،قوانین،مقررات و سایر الزامات مرتبط با فعالیت ها و خدمات درمانی بیمارستان و اجرای برنامه های تحول نظام سلامت |
دانشگاه،جامعه تحت پوشش،کارکنان |
مدیریت کارآمد منابع انسانی به نحوی که کلیه کارکنان شاغل در بیمارستان در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند |
کارکنان،مدیریت،بیماران |
ترویج فرهنگ کار باکیفیت و ایمن از طریق افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان با اولویت بخشی به آموزش خود مراقبتی |
کارکنان،بیماران،پزشکان،معاونت درمان،معاونت توسعه مدیریت و منابع |